TOPICS:
צ'אטבוט לתמיכה צ'אטבוט לשירות מגמות צ'אט בוט
צ'אטבוט לתמיכה טכנית – כיצד בוטים עוזרים בפתרון תקלות אונליין
בימים אלו,
צאט בוט לאתר נעשה פופולרי יותר ויותר והשימוש בו נרחב מאוד.
אנשים רואים באפליקציות להודעות (וואטסאפ/מסנג'ר) את צורת ההתקשרות המובילה בעולם העסקים.
צ'ט בוט לתמיכה טכנית מסוגל להבין ולעבד שפה אנושית, מה שמאפשר לו לענות על שאלות הגולשים ולהמליץ על פתרונות שונים. בהמשך נדון במספר נקודות אליהן יש להתייחס כשרוצים להבין כיצד צ'אט בוטים באתרי אינטרנט מתפקדים במטרה לספק תמיכה טכנית:
צ'אט בוט מספק תמיכה ושירות לקוחות מידיים
לקוחות יכולים להיות מתוסכלים כאשר הם נאלצים להמתין בזמן שיחה עם נציג שירות לקוחות. זה דורש סבלנות רבה מצד הלקוח ובעיקר מבזבז הרבה זמן יקר. כאן נכנס הצ'אטבוט לתמונה. לא רק שהוא מספק שירות לקוחות מידי, הוא גם עוזר למשתמשים לפתור את בעיותיהם בפרק זמן קצר מאוד על ידי הצעת תמיכה והתאמה של החוויה הכללית.
שירותים מותאמים אישית ושיחות עם צ'אטבוט
צ'טבוט מציע מגוון רחב של שירותים כגון אספקת מידע לגבי מוצרים, המלצה על פתרונות לבעיות הקשורות למוצרים, הצעת שירות טכני וכו'. במידה ומכל סיבה שהיא הלקוח נאלץ לעזוב לפני שסיים את השיחה, הצ'אט בוט שומר את השיחה לפעם הבאה שאותו לקוח מבקר שוב ומציע הצעות בהתאם.
הצ'אטבוט זמין בכל שעות היממה
אחד היתרונות הגדולים שהצ'אט בוט מציע כאשר מדברים על תמיכה טכנית הוא נגישות לאורך כל שעות היממה. כל אדם שנמצא בכל אזור זמן בעולם יכול לדבר עם הבוט המופעל על ידי החברה. עובדה זו מועילה מאוד מכיוון שבדרך כלל צ'אטבוט יכול לפתור בעיות פשוטות של לקוחות מחוץ לשעות העבודה הרגילות.
צ'אטבוט עוזר בתיאור בעיות הלקוחות
צ'אט בוט יכול לעזור לצוות שירות הלקוחות להבין טוב יותר את דרישות הלקוח, מה שיעזור לחזות את השאלות שהלקוח עשוי לשאול ולהפנות אותו לתשובות הרלוונטיות. בנוסף, הם עוזרים לעסק להבין את נטיות הלקוחות, העדפות האישיות וכיו"ב, ולהציע שירות מותאם אישי על מנת ליצור לידים טריים.
צ'אט בוט מוריד את העומס מצוות שירות הלקוחות
צ'אטבוט מסוגל לענות על שאלות חוזרות של לקוחות על ידי שימוש בעמוד השאלות הנפוצות. באופן זה ניתן להוריד חלק מהעומס מצוות שירות הלקוחות, ולאפשר להם זמן רב יותר להתרכז בבעיות דחופות יותר. ניתן להשתמש בצ'אט בוט על מנת לעזור ללקוחות עם שאלות פשוטות הנשאלות באופן יומיומי.
צ'אטבוט יכול ללמד את הלקוחות על השירותים והמוצרים של החברה
חברות שונות מחזיקות במאגרי מידע על מנת לעזור ללקוחותיהם להבין ולהתחבר למוצרים או השירותים שלהן. הצ'אט בוט עוזר לעסקים להפיץ מודעות על המוצרים והשירותים שלהם בין לקוחות פוטנציאליים. רוב הארגונים העסקיים יוצרים הדרכות על מנתה לעזור ללקוחות המבקרים באתר הבית שלהן ולשפר את החוויה הכללית בממשק עם החברה. דבר הפותח דלת לכמות עצומה של אפשרויות עם טכנולוגיית הצ'אטבוט. בעזרת בינה מלאכותית, צ'אטבוטים מסוגלים להבין תגובות של לקוחות ולספק תשובות מידיות וענייניות בחזרה. שירות זה מספק הרגשה אנושית לשיחות בין הצ'אטבוט ללקוחות.