TOPICS:
צ'אטבוט לרכבים צ'אטבוט ללידים בוט לוואטסאפ רעיונות צ'אט בוט
בוט לוואטסאפ ליצירת לידים – 4 טיפים ללידים טובים יותר למכירת רכבים
מכירת רכב מתחילה בליד איכותי. שימוש בצ'אט בוט לוואטסאפ היא אחת מהדרכים הטובות ביותר הקיימות כיום ליצירת לידים.
כל סוכנות רכב מחפש לייצר לידים למכירות – אנשים שמעוניינים לרכוש רכב או מחפשים את המקום הטוב ביותר לרכישה. בתור מנהלי מכירות רכב כנראה שילמתם, ואולי עדיין משלמים, כסף רב לגורם שלישי בשביל לידים של מכירות רכב. רוב הלידים האלו הסתיימו ללא מכירה ובכל זאת שילמתם עליהם.
צאט בוט לוואטסאפ יכול לעזור להפוך את המבקרים שלכם ללידים, אז למה שלא תשקיעו את הזמן והכסף שלכם ביצירת לידים עצמאית?
בימינו האינטרנט מספק לכל בית עסק, גדול או קטן, את הכח לקדם את עצמו באופן אפקטיבי. אם תשקיעו זמן רב בבניית נוכחות רשתית חזקה, אתר אינטרנט יעיל וצ'אטבוט שמייצר לידים – חצי מהעבודה כבר נעשתה. האינטרנט הוא מגרש משחקים גדול לסוכנויות רכב אשר מחפשות להגדיל את כמו הלידים שלהן. אספנו בשבילכם מספר נקודות מפתח לבניית צ'אטבוט ליצירת לידים בשביל סוכנויות רכב. יישום נקודות אלו יעזור לכם למשוך לידים איכותיים מהאתר שלכם במקום לבזבז את הזמן והכסף שלכם על לידים מגורם שלישי.
1. צרו לידים בעצמכם בעזרת בוט לוואטסאפ ליצירת לידים
השקעת כסף ברכישת לידים מגורם שלישי היא טעות נפוצה של סוכנויות רכב. הדבר בדרך כלל יוצר תלות ובזבוז כסף על לידים לא איכותיים.
סוכנויות רכב אלו לא מבינות כמה פשוט לייצר לידים עצמאיים על ידי שליטה באתר האינטרנט שלהם ויצירת הזדמנויות אשר משרתות את מטרות העסק. כאשר אתם משתמשים בצ'אטבוט ליצירת לידים על מנת לייצר לידים באופן עצמאי אתם נהנים משלושה יתרונות בולטים:
• שליטה – תוכלו להעלים את התלות שלכם בלידים מגורם שלישי על ידי שליטה באתר האינטרנט שלכם ופעילותו.
• חסכון בכסף – הוספת
צ'אטבוט ליצירת לידים יכולה לחסוך לכם כסף רב. כאשר אתם משלמים על לידים מגורם שלישי, אתם משלמים על כל תהליך מציאת הלידים האלו בנוסף לעמלה. תוכלו לעשות את אותו הדבר ולחסוך את עלות העמלה. מחקרים מראים שחברות שמתרכזות ביצירת לידים עצמאיים חוסכות
כ-62% מעלות כל ליד (בהשוואה לחברות אשר רוכשות לידים מגורם שלישי).
• איכות – כאשר אתם משתמשים בצ'אטבוט ליצירת לידים, אתם יכולים לשלוט באיכות הלידים על ידי שינוי אסטרטגיית יצירת הלידים שלכם והתאמתה לסוג המבקרים שתרצו למשוך. הלידים שתצרו בעצמכם יהיו איכותיים יותר ומתאימים יותר לצרכים שלכם. לידים איכותיים מובילים בסופו של דבר ליחס המרה גבוה יותר למכירות.
אם העסק שלכם מסתמך על רכישת לידים מגורם שלישי, הגיע הזמן לשינוי. קחו שליטה על העסק שלכם, חסכו כסף והגדילו את יחס ההמרה שלכם.
2. השיגו תנועה על ידי קמפיינים ממומנים
מחקרים מראים שאנשים שמחפשים מוצר ספציפי באינטרנט הם בעלי סיכוי גבוה יותר ללחוץ על פרסומת ממומנת מאשר על כל סוג אחר של שיווק רשתי. עם זאת, לאנשים האלו אין מושג אם הפרסומת היא ממומנת או לא, אכפת להם רק אם הפרסומת מרוכזת בצרכים שלהם. רוב האנשים משתמשים במנועי חיפוש (כמו גוגל) בשביל למצוא מוצרים ברשת, וזה חושף אותם לפרסומות בתשלום לפי מילות החיפוש שלהם.
קמפיינים ממומנים הם דרך מהירה להשיג תנועה איכותית לאתר שלכם ועמודי הנחיתה, שם יפנה אליהם הצ'אטבוט ליצירת לידים גם אם יש לכם תקציב נמוך. בגלל שאתם שולטים בכותרת הפרסום, הקהל וזמן החשיפה לכל מילת מפתח – התנועה שמגיעה לאתר שלכם תהיה איכותית ותוביל ליחס המרה גבוה יותר.
בנוסף, ישנה הזדמנות מצוינת להפנות קונים פוטנציאליים ישירות מקמפיין המודעות שלכם בפייסבוק לבוט וואטסאפ, מה שמייעל את תהליך יצירת הלידים. זה מציע יתרונות נוספים, כמו היכולת לעקוב אחרי הליד מאוחר יותר בוואטסאפ, או לחבר ליד איכותי ישירות לצוות המכירות שלכם בתוך וואטסאפ.
3. השתמשו בוט לוואטסאפ בשביל לפנות למבקרים ולהפוך אותם ללידים
אחד הכלים היעילים ביותר היום הוא צ'אט בוט ליצירת לידים אשר יתקשר עם מבקרי האתר שלכם. צ'אט בוט ליצירת לידים יכול להיות ההבדל בין ליד מכירתי לבין מבקר שיעזוב את האתר שלכם ואפילו יפנה למתחרים שלכם. צ'אטבוט מוצלח ומותאם יכול להגביר לידים ולשפר את יחס ההמרה שלכם באופן שוטף, מה שיגביר את ההכנסות שלכם.
צ'אטבוט ליצירת לידים מאפשר לכם לפנות למבקרים שלכם, לענות על שאלותיהם, להגביר את המוטיבציה שלהם ולהפוך מבקרים ללידים על מנת שתוכלו לסגור את העסקה בשיחת טלפון אחת. מחקרים מראים שאתרי אינטרנט שמשתמשים בצ'אטבוט ליצירת לידים ממירים 50% מהמבקרים שמתחילים שיחה בצ'אט.
כאשר אתם מוסיפים
צ'אט בוט ליצירת לידים לאתר שלכם, עליכם לקחת בחשבון שאתם אלו שצריכים לפנות אל המבקרים על מנת להתחיל שיחה. תחילת הצ'אט שלכם, הטריגרים, העיצוב והמיקום, לכולם מטרה אחת – לגרום למבקרים לשוחח עם הצ'אטבוט שלכם. ברגע שהמבקר מדבר עם הצ'אטבוט, חצי מהעבודה כבר נעשתה.
4. צרו קשר עם הלידים שהצ'אטבוט יוצר באופן מידי
מגזין ה-Harvard Business Review פרסם מחקר סטטיסטי מעניין לגבי
החיים הקצרים של לידים ברשת. לפי המחקר:
"חברות אשר ניסו ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים בטווח זמן של שעה מקבלת הליד היו בעלות סיכוי של פי שבע לממש את הליד (אשר הגדרנו כשיחה משמעותית עם לקוח שמקבל החלטה) בהשוואה לחברות שניסו ליצור קשר עם הלקוח לאחר שעה ויותר. עם זאת, רק 37% מהחברות הגיבו לליד בטווח של שעה."
סטטיסטיקה מדהימה זו מייצגת את המהירות בה לקוחות משנים את דעתם.
אנשים אוהבים לעשות סקר שוק לפני שהם סוגרים עסקה. חשוב לדעת שכאשר לקוח מחפש לרכוש רכב, הוא ככל הנראה ביקר כבר במספר אתרים שונים, השווה מחירים ובדק את כל האפשרויות הקיימות. לקוח שמוסר את פרטי ההתקשרות שלו נמצא ב"נקודה החמה". לקוח "חם" הוא לקוח אשר קרא את המידע באתר שלכם, שוחח עם הצ'אטבוט וקיבל תשובות לכל שאלותיו. בנקודה זו הלקוח מוכן להתקדם בתהליך המכירה. ככל שיידרש לכם זמן רב יותר ליצור קשר עם הליד, כך קיים סיכוי גבוה יותר שהלקוח "יתקרר".
בין אם תבחרו בצ'אטבוט באתר או בוט בוואטסאפ, זה תלוי באיך צוות המכירות שלכם בנוי ומי מטפל בלידים. אבל בכל מקרה, הצ'אטבוט יכול להתחבר ל-CRM שלכם ולשלוח אליו לידים בזמן אמת, כך שתוכלו להגיב במהירות האפשרית, בין אם בשיחת טלפון או ישירות דרך וואטסאפ. זה מאפשר לכם להישאר יעילים ולהגיב מהר לצרכים של הלקוחות הפוטנציאליים.